As the holiday season approaches, a group of friends spend the weekend in a house in the country. Among them, Lukas, a young popular singer who came with Chloé, his unofficial girlfriend who will quickly arouse the curiosity of others. The evening is festive and relaxed, but in the early morning the joy of friendly reunions will quickly shift. The night carries its share of secret.