Thomas is a budding writer. Unfortunately he doesn't have a lot to say. And it's a shame, because he writes really well. He's got style. By coming to Paris and encountering Julie, he discovers love with a capital L for the first time. What he doesn't know is that Julie is drowning in problems and that, by trying to help her, he'll get embroiled in a major mess with a capital M.