Cecile is a fifteen-year-old teenager. In two days, she goes on holiday. She knows that she is going to leave behind her José, her neighbor, a thirty-year-old man whom she frequents in secret. José is attracted by her. He suggests that they make love before she leaves. Cécile hesitates. For her, it is the first time.