Valentin celebrates sitting the baccaleaurat exam with his friends. Although he's a popular student, he can't manage to fit in with the group. Valentin suddenly feels extremely uncomfortable, just like he's been many times before. When he goes back home the following morning, he encounters Marion, another student from his high school who he's never seen before.