Danny is sixteen years old when his father, to whom he was never close, falls into a coma. While clearing the attic, Danny is going to discover the real identity of his father. Twenty five years earlier, he fought the fascists in the street. He was a fighter, a skin hunter.
Danny enrolls his friends into a crazy adventure. togeather, they will try to reunit the group his father was in during the eighties. Through this epic, Danny is going to gain confidence in himself, and learn to love the one that he had always hated, and, for the first time, experience some pride towards him.