Five young students from different backgrounds share an apartment in Ramallah. Stuck in their apartment due to a curfew and bombings outside, their confinement inspires them to prepare a dish of Maqloubeh* for lunch. After initially disagreeing about which ingredients are needed, the roommates finally agree on a compromise. But just as they sit down to enjoy their meal, an unexpected occurrence interrupts them and turns everything upside down.