In the eighties, a woman brings up alone her daughter and her baby, with a goldfish as only companion of fortune. A leg of her disappeared husband. The day she roams, listening to the radio, watching TV and at the walls of the prison opposite. To be or not to be? Such is the question. When the girl returns from school one evening, she does not find her mum. Only the baby and the fish.