Road-movie on the tracks of a novelist, Made in Dream follows Diana's quest (DarkCC), writer )on the run in France and taken refuge in England. She is in search of the characters of her next work in which she( includes Justin, mysterious character with whom she shares her half hidden existence. Diana lives in broad daylight under the thumb of Justin who goes out, shows himself, never expresses himself. A monologue which feeds the writing of the novelist prisoner.