The end of a relationship is always difficult. You've got to start from scratch and try to build something new. But what would happen to Yves, who is now married, if all his lost loves suddenly came back into his life like a tidal wave? The target of a plot, Yves finds himself confronted by the death of each of the women who have counted in his life. Between noir and black humor, an investigation with an uncertain outcome unfolds in which a man's dream will become a nightmare. Unless it's the opposite that occurs.