A suicide pact which is not one. An old couple, who seem very much in love with each other, enter a very luxurious hotel roem and order dinner. The husband pulls out a prescription where it says he has a fatal disease. They have decided to die together. But the suite reserves surprises. An acrid comedy, shot like a parody of a silent movie and in black and white as in the twenties.