A man of about forty and a very young girl set off into the forest for an improvised picnic.Against the advice announced on the radio to keep clear of this area, the couple have an argument and go separate ways. The man finds himself, alone, lost and trapped, accidently on a land mine. Without being able to move, he needs by all means to get himself out of this situation.