Paris, three o'clock in the morning. Pushed by desire, Katia and Mitch arrive in a deserted car park to make love when Katia, Subjugated by the arrival of a luxury car, decides otherwise. Frustrated and humbled, Mitch jumps towards the driver without suspecting what he is going to be provoked.