Brahim, a young man man in a rehabilitation program, works hard to ensure that his little sister, Sonia, has a future far from the neighborhood in which they've grown up. But he hasn't received his wages, which he'd intended to use to pay her school fees. Even though it's a big risk, Brahim is prepared to do anything to get the necessary money, including reconnecting with demons from his past.