How will Charles manage to become a man again now that his wife has left him, that he can't even roll a simple joint and that even his cleaner thinks he's a jerk ? By inviting Leonid, a chimney-sweep with a Russian accent to join him? By letting him move in while he's still living in his appartment? By talking to him frankly and listening blindly to his suggestions? Russian therapy has its good points, even if its founding principles are rather strange...