Carlos is forty years old and in charge of security in a company, installed aside, at the bottom of mountains. Reluctant in talking of company and little appreciated by his peers, with the exception of his friend Martin, Carlos made a request for a transfer. Frozen for the moment. A short time later, he is summoned: Martin has dissapeared. The manager then proposes a deal to Carlos.