Yoann, rather idle and more unconscious, lives in the countrysidein his big sister's home. He is in love a young woman who is under the controlof the head of the gypsies from the woods. Yoann hopes one day he can live his love completely. It is then that he falls on stolen jewels. Here is a chance of a lifetime to take finally things in hand. Regrettably, this booty belongs to Panucci, local maffiosos particularly attached to their business.