Oswaldo and Babass, two fifty-year-old soccer fans whose jobs are in danger due to the planned relocation of their factory to Romania, challenge their young managers to a soccer match. They decide to reunite their legendary amateur team from the 1980s, The Green Dogs. But the champions of years gone by are no longer what they once were, and things get off to a bad start when Oswaldo rashly wagers their work future on the outcome of the match...