It's a love story, a story about a Winchester rifle, cowboys, the sun, the land of the brave, childhood, adulthood, heroes, friendship, hatred, the good and the bad. Does one have to be a man to be a hero or a hero in order to be a man? Lastly, it's a story, just a story, that's all!