Julien, eighteen years old, goes to his half brothers without warning, Max, twenty-six, lives in an travellers' camp, in the middle of the Cévennes forest. The two brothers had not seen each other for several years. Julien falls in love with Lise, an occasional mistress of Max with whom he makes some music, she also lives in this community of travellers. This chaotic affair upsets Julien and brings to the foreground the family conflicts that they have never adjusted.