Amin and Magid, two brothers, are illegal immigrants on the French island of Mayotte in the Comoros Archipelago. Sara, a young nurse, still lives with her parents, who have already mapped out her destiny. Magid is ill and needs treatment. Amin risks a game of love and chance for his little brother. Will Sara, suffocated by her mother's love, be the soul who saves them?