A dive into the intimacy of professional footballers.Why do these young rich and adored men fall so regularily and find themselves in the media? What is the point of these media suicides? The character transports into a universe where the higher bids for contracts, the abundance of material assets, interest of the media and expectations from friends and family is lived as unbearable pressures.