Niels, a twenty-year-old boy, comes out of a gas station in the countryside, talking to someone on the phone. He meets a group of boys and girls of the same age, casually rested against cars parked along the road. With music in the background, they chat and drink beers. Niels hangs up and take the road with two of his friends, Sam and Nicole, without suspecting that this last call will completely change his life.