Jessica drags her solitude and the furies of her twenty years between her work in the minimarket and her visits to the prison of Brest. She finds Sami, her lover there, imprisoned for a small theft. He will be released one day, soon, to take her to Canada. Jessica has courage. She will need it when she falls into Simone's claws.