Paris, one night in April 2016. Franck has been kicked out by his best buddy after squatting at the latter's house for months. After desperately trying to find a place to stay, he has only one solution: pick up a chick in the hope that she'll take him back to her place. Fortunately, there's Tinder! Unfortunately, there is an all-night demonstration underway!