When the Tuches win 100 million euro in the Eurolottery everything changes in their lives. They can realize their dreams, first and foremost Cathy Tuche's dream of living in Monaco. The Tuches will do everything they can to fit into this world of wealth and appearances, but they don't master the codes or the spirit. From incredible situations to monumental mistakes, they spread revolution throughout the Principality. However, obliged to be themselves, the Tuches will change the lives of all those they meet and finally discover what their true riches are. And, according to the family motto, "all for one Tuche, one Tuche for all!"