Alex loves Laetitia. Laetitia is thirty, a beautiful, funny, sparkly, sunny young woman. She is in love with Alex. She even adores Jacques, Alex's best friend and publisher. Laetitia is the love of Alex's life, the future mother of his children, his reason for living... All the same, Alex would prefer her to stay living in her own house. "Life as a couple, yes, but not in the same apartment!"