In Paris, during one year, the fates of several characters cross: Chinese artists are confronted with problems of integration, a French-Chinese couple which everything seems to take away does not manage to get on, a young woman tries in vain to escape her past, an other one reconstructs her life on ashes of a treason, a young man dedicated most of his life protecting somebody elses girl.