In a maternity ward, two women have simultaneously gone through the most wonderful and most tragic moment of their existence. Milla lost her child at birth. She packs her suitcase, getting ready to leave the hospital. On the other side of the corridor, a woman has just given birth to a little girl. She is thrilled but so exhausted that she falls asleep. When she wakes up her daughter Célia has gone and her nightmare begins.