Leonore is thirty four years old, she works, she has affairs, she does Power Plate, she has even decided to to take back the cello. She loves secretly her neighbor that she freely fantasizes as a wood man . One morning, Leonore drags a rubbish bag onto her landing. It falls apart just in front of her neighbor. The secret life of Leonore spreads. In the middle of the waste, a foetus. An unconfessed child of denial, on the ground, in broad daylight.