Curious birthday! David has just become twenty six. Feast day which he spends as he should, surrounded by his friends and his family. Nothing surprising in all this, if it was not the too empty and too dark bar for such a party. Or still his friends, around him, who do not seem to stay in position and appear and disappear according to their whim. But David does not seem surprised. A thing, the only one, obsesses him during all evening. Why does his dear and and loved one Julie not arrive?