On a film set, Kaja, a young actress, refuses to speak her lines to the actor opposite, who has a gun trained on her. Like the character she’s playing, Kaja is convinced she’ll die at the end of the shot. But Anna, the director, Marc, the producer, and her boyfriend, Joseph, are determined to shoot the scene, deaf to Kaja’s entreaties.