When Killian, his childhood friend, dies and he hasn't seen him in 15 years, Ludo returns to the for 15 years, Ludo returns to the neighbourhood where they grew up to visit the mother of the deceased. As he spends the night there there, he remembers the last summer they spent together, in the shadow of the disturbing house next door.