A woman comes out of a forest, goes home, discovers her own corpse and decides to hide it in a closet. She goes on living as if nothing had happened. She even deals with inheritance issues with her son. She meets several people who consider her alive. She plays the game, she saves time. At night, she checks to make sure her body is still intact. So nothing has changed?