Florence knows that she has an incurable illness. Her son wants to look after her in some way or another before she dies. He therefore decides to make three of her wishes come true: to travel back in time and sort out a family affair, to meet the actor Gabriel Byrne. The last of her wishes creates a stumbling block: she wants him to end her life, without warning, as a final gift.