On a chilly Sunday morning, a man awakens to the mischievous stare of a unicorn that seems to have come straight out of his dreams. Carried along by an early morning sensuality, his fantasies transform his lonely apartment into a garden of delights, in which this young creature can freely reap the fruits of his desires.