Gwen Boidelot arrives in a town where everyone is obsessed with plumbing, food, and excrement. In his hotel room toilet, he discovers an impossible thing, left by the previous client, the mysterious Monsieur Brundieu. But who is Brundieu? Why does he provoke such intense reactions? Increasingly intrigued, Boidelot is confronted with strange characters and situations that endanger hs life.