Michel, a thoughtless, nihilistic geek who is into self-gratification, works as a lab assistant at a center for research into thanatology. His careless attitude leads him to commit an irreparable mistake, as he is responsible for spreading the H21 virus, which will transform any people exposed to it into aggressive zombies.