Coming home to ones house to find ones wife wide awake can be found to be embarrassing. Especially when she had dissapeared thirty years ago and that she turns up at the same age! They had met in a local cinema, they story had a strong taste of unfinished. The man has become bitter, the woman has become softer. The sky opened and the cinema is still open.