"God exists. He lives in Brussells. He's horrible to his wife and daughter. A lot's been said about his son, but almost nothing about his daughter. That's me; I'm his daughter. I'm called Ea and I'm ten years old. To take revenge, I've sent out text messages letting everyone know the dates they're going to die."