A factory somewhere in Picardie in Northern France. After restructuring measures, the female workers are wary but on this fine day, the boss calls them to a meeting and gives them a little surprise: new overalls with their names embroidered on them. The gift reassures everyone; hope returns. The following morning all hope is dashed: the factory has been dismantled during the night and the manager has taken flight. Anger sets in. Everyone gets together in a nearby cafe and the union representative announces the women's individual compensation: 2000 euros each. Outraged but realistic, the workers decide to pool the money to finance a work development plan. Several ideas are tossed around, but don't inspire much enthusiasm. Louise, the most reticient among them, finally speaks up. She has an idea that is both possible and affordable: hire a killer to shoot the boss! Agreement is unanimous and Louise is given the job of finding a hitman. She chooses the most pathetic of his kind: Michel. Together, they set off to hunt down their rogue manager.