Somewhere in the North of France, in the middle of nowhere, two neighbors live opposite each other. One is a farmer, the other a teleworker. They're both exploited in their jobs and in their lives. They get on each other's nerves and share a mutual hatred for each other.
A violent argument leads to a bad accident: their legs are crushed by a farm tractor. They're both paralyzed and exit from hospital in wheelchairs. Both renounce the idea of suicide and then meet accidentally on a train station platform. They're still neighbors, despite their better instincts.
And so begins an improbable and unusual journey across Europe as they set out to demand compensation from the tractor's manufacturer who is based in Finland. The encounters, misadventures and arguments along the way prove to be a true journey of discovery for the two men - they get to know their neighbor!