In the 70s, there was Merckx and there were the others. The others, well, that was Ghislain Lambert! It’s his story that we’ll tell. A simple story: a tale about a Belgian bicycle racer whose sole aim is to become a champion and whose biggest misfortune is to not have been blessed with the legs his heart deserves.