In a police station, a suspect taken into custody is interrogated by a police captain.
A cocktail of sophisticated zaniness whose salutary brevity and humor guarantee a light touch.
Quentin Dupieux’s latest film, a well-paced and effective black comedy, shifts between tension, suspense, and humor, and calls French cinema to order.
This fun (…) exercise in genre-bending should keep Dupieux’s cult status intact both at home and abroad.