After a boozy evening, Fred has difficulty getting home early in the morning. He's barely dropped off to sleep when he is hassled by the traditional New Year's calendar sellers. A hangover combined with people not listening to him soon makes Monsieur Fred lose his cool - which will make his New Year particularly complicated.