A few hours during a summer family reunion, apparently full of gaiety. But behind the fake smiles, rumors, bile, and gossip flows. No one is what they appear to be, everyone is lying, first of all to themselves. And, because they're so focused on themselves, everyone avoids mentioning the absence of the grandfather.