Amine a young rand igorous Muslim, is very much in love with his wife, Enora, young and converted. When she receives a friend who also wears the burqa Amine leaves systematically the apartment and does not see the face of the guest. Until the day when the remarks from his friends awakens his jealousy. The doubt insinuates into Amine's mind: who hides under the burqa?