A camera accompanies the teaching staff and students of a theater school in Buenos Aires during a workshop given by Bruno Kowalski, a Polish director and world star of the independent scene.
A missing director, clumsy cameraman, burnt-out educational coordinator, zealous coach and depressed performer form the team responsible for carrying out this project, which quickly turns into chaos, in which everyone gradually takes on Kowalski's phantasmagorical role.