The storm is howling, a bed sinks into the night. My mother, sisters, brother and I share stories of humans and plants. In the old days, we used to cling to the trees to heal. Back then, we used to burn for our medicines. In the reflections of the moon, foliage moves with the naked eye, bacteria fertilize the air, and herbariums send a warning: the day will come when the world will turn upside down.