I meet Marta, Charlotte, and Luc in the spring of 2018, in Paris, when students have occupied universities. It's an incandescent period, of acts and discussions. I pay a visit to everyone, curious about this new generation that favors thought. From our encounters, each one of us learns to tell our stories, from the intimacy of our daily lives and our relationships.