Khalilou comes from Paris’ suburbs to meet Samaya in Paris. He is as fiery as she is calm, as impulsive as she is wise. Confronted with Samaya’s experience and wisdom, Khalilou will learn to see beyond appearances. Between dream and reality, Fire is an out-of-the-worlf encounter between two characters who, without knowing it look alike.